3 שלבים

שלבים בסיסיים בבניית תוכנית האימון:

שלב ראשון
שילוב פעילות אירובית – הליכה, ריצה, אופניים, שחייה (וכיוב) עם פעילות אנאירובית – תרגילים לחיטוב ועיצוב הגוף בדגש על מכשירים ולא משקולות חופשיות, בהתאם לצורכי המתאמן, רצונו ויכולתו האישית.

שלב שני
גיוון התוכנית באמצעות תרגילים במשקולות חופשיות, שימוש במכשירים מורכבים יותר בהתאם לקצב התקדמות המתאמן ולצרכיו.

שלב שלישי
הגברת מורכבות האימון בעזרת שיטות אימון מתקדמות, תוך שימוש באביזרי עזר כגון: fitball, bosh, גומיות ועוד.

מאמני הכושר האישי בג’ימי ירכיבו לכל מתאמן תוכנית אימונים הדרגתית על-פי שלבים אלו, לאחר קיום פגישה ראשונית עם המתאמן בה יוגדרו מטרות המתאמן, יתואמו ציפיות וילובנו בעיות רפואיות/מגבלות רפואיות, במידה וישנן.

הפעל/י נגישות