5 אבקות חלבון מומלצות שכדאי לכם להכיר – לבנות את השרירים ולזרז התאוששות

פעילות ספורטיבית הנה אחד המרכיבים הטובים ביותר לאורח חיים בריא ולהארכת ימינו על פני האדמה. בעזרת הפעילות הספורטיבית והתזונה הבריאה אנחנו יכולים להיות אנשים חזקים יותר, בריאים יותר, שמחים יותר וכמובן לשפר משמעותית את המראה החיצוני שלנו. בעידן שלנו, אנשים בני 60 או אפילו 70 פלוס אינם נחשבים לפאסה כמו בעבר ולפעילות הספורטיבית והתפריט המאוזן שנכנסו לתודעה בצורה חזקה יש לכך השפעה מכרעת.

העוסקים בפעילות הספורטיבית והמתאמנים בחדר הכושר נחשפו בוודאי לאבקות שבונות את מסת השריר ומזרזות את תהליך ההתאוששות לקראת האימון הבא. אבקות חלבון הן למעשה התחליף של המאכלים כמו הטונה, הביצים, הלחם, האורז וכל יתר המזונות שבנו עבורנו את השריר ועזרו לנו להתכונן לאימון הבא כבר לאחר האימון הנוכחי.  אבקת חלבון אינה מגיעה כתחליף לתזונה הבריאה והנכונה אך היא בהחלט נוחה וקלה יותר לשימוש, כאשר בעזרת שייק אחד לאחר האימון אתם יכולים לקבל את כמות החלבונים הרצויה בצורה מרוכזת ולא להתעכב בהכנת הארוחה שאחרי שגם מגיעה אלינו עם תוספות לא בהכרח רצויות. אם אתם מתאמנים קבוע בריצה, ברכיבה על אופניים, בחדר כושר, במשחקי כדור, בשחייה או בכל פעילות ספורטיבית אחרת אתם בהחלט יכולים להיות צרכנים של אבקות החלבון שיכולות לחסוך לכם גם הרבה מאמץ, גם הרבה כסף וכמובן למקסם את האימון שלכם בעזרת כמות החלבונים הרצויה והמדויקת.

אבקות החלבון המומלצות – כל אחד והבחירה האישית שלו

אם תשאלו את המדריך בחדר הכושר או את המאמן הפרטי שלכם בוודאי תקבלו רשימה ארוכה של תוספי תזונה ואבקות חלבון מומלצות אבל לכל אחד שעוסק בספורט יש אבקת חלבון מומלצת שאיתה הוא בוחר ללכת לאורך תקופה ארוכה. אבקות החלבון מתחלקות לחמישה סוגים עיקריים כאשר האבקות המומלצות ביותר הן אבקת חלבון מי גבינה, אבקת חלבון קזאין, אבקת חלבון ביצה, אבקות חלבון המשלבות חלבונים ואבקת חלבון המכילות פרוטאין. בעיקרון, יש חפיפה בין התועלת שמספקות לנו אבקות החלבון אך לכל אבקה יש את הייחוד שלה ולכל אבקה יש את האקסטרה שהיא מעניקה לנו.

כך למשל, אבקות חלבון המכילות פרוטאין מתאימות בעיקר לאלו הרוצים לבנות את השריר ולפתח את גופם, אבקת חלבון קזאין מיועדת בעיקר למתאמנים שמחפשים אבקת חלבון הנספגת לאט בגוף בגלל קוצר בזמן ואי אכילה מסודרת בעקבות כך, אבקת חלבון מי גבינה מתאימה בעיקר למתאמנים לאחר אימון ואבקת החלבון המכילה תשלובת חלבונים מתאימה למתאמנים הרוצים לשלב עוד מספר סוגי חלבון. כל סוגי אבקות החלבון עושות עבורנו עבודה דומה אך לפעמים הניואנסים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל הגדול, בהחלט מומלץ לשאול ולהיוועץ במומחים טרם תחילת השימוש כדי גם לשמור על הבריאות שלכם וגם כדי להפיק את המקסימום מהשימוש באבקות החלבון.

הפעל/י נגישות